Post by parkfreehungoari on Feb 24, 2022 14:14:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash of Clans ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash of Clans IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer allt ▞▞▞
▞▞▞ Clash of Clans 2022 version ▞▞▞
Väldigt bra och roligt
På grund av Supercell id förlurade jag mitt gamla värld och förlorade ganska mycket pengar. 😡😡2014 var bäst att logga i genom google. Jag vill adrig mer spela Clansh of Clans, jaså vem bryr sig vad jag skriver när företagen kan bra pengar.
Bra spel. Ett problem. Spelet kommer inte att öppnas. Jag har startat om min telefon, rensat filer, och när laddningsfältet når exakt 2/3-punkten, sparkar spelet mig tillbaka till startskärmen. Vänligen fixa detta
Min vän har fortfarande byggarboosten från förra säsongens namn: Davvzzzi
Det här är ett mycket solidt spel, och även efter alla dessa år håller det fortfarande. Visst, det kan vara "betala för att vinna" men att spela utan köp är fortfarande väldigt roligt. Att delta i clan war league och clan-spel är faktiskt väldigt roligt, och jag gillar hur vänliga de magiska föremålen är för f2p-spelare också. Supercell ser alltid till att uppdatera spelet för att balansera och korrigera då och då, vilket är uppskattat och har under åren sänkt priset på uppgraderingar mycket avsevärt. Det är toppen.
Öka hjältens IQ som de alla är soptunna i under attacken jag förlorade på grund av den här dumpningsdrottningen. Bara en byggnad fanns kvar utanför men den här knuten vill gå igenom väggen. Och jag förlorade min 1 stjärna i krig 99 procent😭
Beroendeframkallande strategispel som är intensivt och skapar skicklighet. Det är ett av de roligaste tävlingsbaserade krigsspelen med spännande grafik som jag någonsin har spelat. Det är ett måste för individer som tycker om att bygga en by för att utmana motståndare i timmar av episka strider.
Jag gjorde en tidigare recension om att skärmen blir svart ibland (cirka 35%) när jag öppnar appen. Nu (ända sedan uppdateringen den 10 december händer det nästan varje gång (minst 80%) när jag öppnar appen. Det inträffar ibland när jag går till min byggarbas, och har gjort det sedan jag fick min byggarbas. FIXA DEN HÄR BUGGEN.
This simple dark-themed app is handy if you are struggling to progress in the most played strategy game of all time, clash of clans.
99%.... 100%... Okänd felkod när appen skulle installeras- 919... 4 försök senare-samma sak
Åtgärda nätverksproblemet. Det tar lång tid att logga in i spelet och tecken på dålig anslutning dyker alltid upp även när jag har bra internet. Kan inte spela det.
Det här spelet är riktigt bra och inte lagg och bra grafik och jag ger denna 4 för när jag fick lvl 14:e väggarna är överpris och värda miljoner som måste betalas :/ Jag önskar att du lägger till mer uppgradera stadshus och def pls och väggarna pls sänk priset och förbjud spelaren som försöker lura som gratis pärla😀💎
#BringBackGlobalChat Jag minns fortfarande den gyllene eran där spelare kunde interagera med varandra genom global chat. Det var där COC inte bara blev ett spel utan också en plats där människor kunde få kontakt med varandra. Tyvärr var de dagarna borta eftersom den togs bort. Så här hoppas jag att utvecklarna kan ta tillbaka det.
Uppgraderingarna är för långa
Clash of Clans استراتژی ahf
Hittills var spelet awsome, jag har spelat det här i ett par år nu och en sak är säker jag inte gillar eller hur jag önskar att vi kan skicka ett meddelande till vår vän i spelet även om inte i samma klan och plss ta tillbaka Worldchat eller ja åtminstone den där du kan chatta med din vän i sociala sammanhang i spelet, det är allt som detta spel fortfarande har✊
Jag kan inte ladda ner spelet längre.
Denna Nexus platta såldes senare men Clash of Clans byn gick inte att flytta och starta upp på en annan android enhet.
Boi
Kommer inte in på spelet
Jag älskar det här spelet, jag spelar det mycket när jag kan men av någon anledning kraschar det när det laddas för det mesta. I övrigt är det här spelet riktigt bra för mobilen.
Det skulle säkert vara bra om jag bara inte kastas ut ur spelet varje gång jag ska spela.
Spelet är riktigt roligt att spela mot vänner. Nyligen skulle det krascha hela tiden. Nu kommer den inte att ladda hela vägen utan att jag sparkar ut mig. snälla fixa
Erfarenhet hittills är lätt i början, men i högre led och ligor kommer det att vara svårare, svårare, strategier som behövs för att vara mer komplexa i mina nybörjarattacker och försvar som behövde vara mer flexibla för alla inkommande trupper från angripare, och Dessutom kommer jag att förvänta mig ännu mer i det kommande 10-årsjubileet som kommer att vara värt 10 år att spela det här spelet
Jag har spelat länge och jag kan säga att jag är okej med det. Jag tror dock att det skulle vara bättre om SC kan lägga till ett alternativ för oss att chatta (pm) det specifika kontot vi vill prata med antingen lokalt eller internationellt bara för att vi ska ha vänner och inte bara spela spelen. Jag hoppas att SC tittar på detta.
Imqd
Grym bh spel 👍
Jag har spelat ett tag och jag måste säga att jag älskar det här spelet väldigt mycket eftersom det har många av de saker jag älskar väldigt mycket, det har inte så många annonser och grafiken bokstavligen varenda sak i spelet även friggin goblin är en av mina favorittrupper eftersom den fokuserar på resurser, men tack supercell för att du skapade detta trevliga spel
บริการเติม Gems เกม Clash of Clans ระบบ iOS และ Android, Chanthaburi. รับเติมเพชรเกม Clash of Clans, Clash Royale ราคาถูก เติมง่าย ได้เพชรจริง...
Det här är bra hittills. Men jag följde en stor bugg på det här spelet. Appen fortsätter att krascha om och om igen även utan att visa något förutom en svart skärm på Android x86 och andra operativsystem (som: Android x86, Prime, Phoenix, Bliss, Remix (och jag har provat dem alla)) även om detta är ett mycket nytt fel sedan de senaste tre eller fyra uppdateringarna. Jag kunde spela normalt innan dess. Jag önskar att det skulle fixas snart.
Dhit
Bra spel för att hålla dig sysselsatt under dessa tråkiga stunder. Huvudbasen tar tid, men på byggarbasen kan du slåss så mycket du vill.
Bra spel, det var bättre när det först blev realiserat dock, nu verkar det som att det finns så mycket olika saker och det blir väldigt förvirrande annars ett anständigt spel, men det kommer inte att starta efter den senaste uppdateringen, tyvärr.
Grand, kan inte klaga. Förutom en bugg som verkar specifikt riktad mot mig (ingen annan jag känner till har det) kan jag inte återställa kontot jag loggade in på supercell-ID med. Men det här är bra för även utan att logga in drog spelet bara upp ett av mina gamla konton och lät mig byta över. Efter att jag vunnit kampen. Skriv här
Jag hatar det här spelet genom att ge det en 3-stjärnig för varför skulle wi-fi från ditt hus ha så många problem och min telefondata internt fungerar bättre över hem wifi? Det är ingen mening. Jag tappar hela tiden anslutningen till hemmets Wi-Fi när jag attackerar jag tappar anslutningen. Det är irriterande.
Clash of Clans Strategy wdr
Det är ett bra spel men det är inte ett gratis spel. Om du vill ha kul i spelet bör du betala mycket, annars bör du bara se dina byggare arbeta och ta år att gå till nästa nivå i stadshuset.
Nya uppdateringen gör du kommer inte i allt utan du måste uppdatera något som inte går att uppdatera
Hej SuperCell-teamet, 1. Supertrupperna har skadat balansen mellan attacker och försvar i Cwl, detta kommer att förstöra spelet 2. kan du uppdatera 2:a basen? Det är väldigt tråkigt eftersom det inte har ändrats på väldigt länge.
Besviken över hur många gånger jag öppnar när spelet laddas innan det är färdigt att ladda det vänder det alltid tillbaka till mitt telefonhem. Vänligen fixa för samsung A10s. Samma telefon med min bror. Och samma anledning.
Tyvärr med varje ny uppdatering är en av de nya funktionerna nya sätt för spelet att krascha. Spelat i flera år, aldrig varit så dåligt. Omöjligt att spela
Spelet är fantastiskt och jag har spelat i 8 år och kommer att fortsätta spela. Kundtjänsten är i princip obefintlig och de gjorde allt de kunde för att försöka förbjuda min by. Jag skickade över 28 e-postmeddelanden med de senaste 24 som inte besvarades.
Ett av de bästa spel som någonsin funnits
部落衝突 (Clash of Clans) 策略 gey
Swedish / Supercell ID × Supercell
Det är ett bra spel men det tar för mycket tid att uppgradera saker
Tanki Online - PvP tank shooter Žaid. automat. flrm
Så bra spel! Jag har aldrig haft några problem med spelet eller klagomål, det här spelet är så roligt och lite beroendeframkallande. Jag har spelat Clash Of Clans i många år nu. Jag har avinstallerat och laddat ner det flera gånger under hela mitt liv. Ägarna/tillverkarna behöver en klapp på axeln för allt hårt arbete för att göra ett så bra spel!
Jag är besatt av det här spelet!! Du bygger i princip en by och attackerar andra, men din blir också attackerad så du måste fortsätta uppgradera den och lägga till fler saker till din by. Det är det första jag spelar när jag vaknar och det sista på natten. Den enda feedback-id som ger är att göra uppgraderingstiderna lite kortare eftersom jag ibland inte kan spela på grund av att jag väntar på att uppgraderingarna ska slutföra.
👍